niedziela, 15 listopada 2015

Liebster Awards, czyli trochę więcej słów o Izzy

Wita was Izzy ze swojego cieplutkiego łóżka. Jest dobrze po północy, a ona zastanawia się, jak to możliwe, że kilkaset ostatnich  stron "Love Rosie" przeczytała w dwie godziny.
Recenzji spodziewajcie się jutro ;)
Teraz zapraszam do poznania Izzy odrobinę lepiej i zobaczenia, jak kompromituje się odpowiadając na pytania Daniela Bielinskiego i Yvaine Sempere.







Zaczniemy może od pytań Yvaine... Tak, Izz w tej chwili myśli! To naprawdę dziwne... Zwykle w weekendy wyłączam się, jak zepsuty telewizor. 

1. Pierwsza książka, którą pamiętasz?
Kajtkowe przygody!!
Lektura w klasie pierwszej podstawówki xD 
Pamiętam, że niemalże nauczyłam się jej na pamięć! xD


2. Ulubiony serial?
Jestem OGROMNYM serialomaniakiem, ale skoro muszę wybrać... 
"Nie z tego świata".
Kocham "Supernatural" nad życie, chociaż dopiero jestem w czwartym sezonie! 
Niech ktoś spróbuje mi cokolwiek zaspoilerować! Powystrzelam z kałasznikowa xDD

3. Żart, suchar, z którego zawsze się śmiejesz.
- Dlaczego żona hazardzisty nie może wjechać do garażu?
- Bo mąż zastawił bramę!

4. Tytuł, tekst piosenki, który opisuje Twój obecny nastrój.
"Pomidorowa".
I nie - nie dlatego, że wiecznie myślę o żarciu! Nie wyobrażać sobie nie wiadomo czego!
To wszystko przez panią od reli, która opowiadała o ludziach, czczących makaron.
I nie! Nie przeszłam na Pastacośtamcoś! xD

5. Gdybyś mógł/mogła zagrać główną rolę w wybranym filmie, który byś wybrał(a)?
Zawsze chciałam być "Terminatorem"! 
Od małego! 
Także no... xD

6. Rzecz, którą lubisz, ale niekoniecznie lubisz się tym chwalić.
Czy ja wiem xD
Chyba nie ma takich rzeczy :D

7. Mało znany blog, który chciałbyś/chciałabyś polecić.
Emm... To ja, tak to ja jestem tym mało znanym blogiem xD
Także... poznawajcie mnie! xD

8. Najlepszy motywator?
*wpisuje w Google słowo motywator* 
**nic nie znalazła**
Cóż, to chyba są święta. 
Wiecie, niedługo ciężarówki z Coca Colą rozjadą się po świecie ♥♥♥

9. Ulubiona para, najlepszy romans.
Nie czytam wielu romansów także... 
Nie mam pojęcia :)

10. Popularne zachowanie, którego nie rozumiesz u innych ludzi.
Narzekanie na własną osobę!
No, ludzie, ogarnijcie się!
"Ojej, jak mi źle. Ojej, chyba nie dam rady".
Matko, jak mnie to wkurza!

11. Które z odwiedzonych przez Ciebie miejsc (do tej pory) najbardziej Ci sie podobało?
Kazimierz Dolny.
Było... cudownie!!


Nadszedł i czas na odpowiedzi na pytania Daniela ;)


1. Jesteś ekstrawertykiem czy introwertykiem?
Ze mną jest naprawdę ciężka sytuacja.
Z jednej strony jestem cicha i zamknięta w sobie, jednak z drugiej...
No sorry, jaki metal jest introwertykiem? xD 

2. Ulubiona seria.
Domyślam się, że chodzi o serie książek...
Moją ulubioną są "Dary Anioła" Cassandry Clare.

3. Ulubiony pisarz amerykański.
Odpowiedź jest zawarta w tej na poprzednie pytanie ;)

4. Książki papierowe czy ebooki?
Zdecydowanie papierowe!

5. Czytanie na fotelu czy w łóżku? (inne warianty mile widziane)
Cóż... Nie posiadam fotela xD
Uwielbiam natomiast czytać w łóżku, jednak wtedy muszę uważać, żeby kawa nie wylała mi się na książkę xD

6. Lubisz swoje imię?
Przyznajmy szczerze: za bardzo go nie kocham xD
Wolę, kiedy ludzie mówią do mnie Izz, a nie Iza xDD
Głupie przyzwyczajenie xD

7. Kto lub co zachęciło cię do czytania?
Sama się zachęciłam.
Podobno czytałam już od piątego roku życia, także... xD

8. Komu dedykujesz ten post?
Mojemu panu od historii! 
Ucieszy się, kiedy zobaczy oceny z poniedziałkowego testu xD

9. Ulubiony przedmiot w szkole.
Matematyka.
Tak, Izz jest na humanie, a lubi matmę bardziej niż polski xD

10. Wolisz chodzić, czy biegać?
Cóż... xD
Mam ostrą astmę, więc... 
Chyba odpowiedź nasuwa się sama xD

11. Czy uważasz, że czytanie książek to też sport?
Nie.
Czytanie książek to pasja. 


No i tym akcentem kończę dzisiejszy post :D
Jeszcze nie znam zbyt wielu blogów, więc od nominacji się powstrzymam xD
A poza tym - mam prawo teraz skończyć xD
Godzina zobowiązuje nawet takiego nieroba jak ja xD

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco,
Isabelle West
m?

10 komentarzy:

  1. Ja po dziś dzień pamiętam, jak w zeszycie przeznaczonym na opracowania lektur pisałam zadanie domowe z "Kajtkowych przygód"! Wiem, że byłam zła, bo robiłam je na ostatnią chwilę...
    Ja tu pragnę zapomnieć o tej nieszczęsnej "Pomidorowej", a ta o niej wspomina... Grr! :D
    A ja wolę narzekać na samą siebie, niżeli psioczyć na kogoś innego. Wiem - bywa to irytujące, ale przyznasz, że lepiej mieć w znajomych marudę niżeli plotkarę. :P
    Ja także nie lubiłam swojego imienia. Długo przekonywałam się do niego, aż w końcu powiedziałam: dobra, zaakceptuję je. Jak już takie jest, to niech będzie. Ale i tak nie pozwalam do siebie mówić "Olu", "Oleńko". Po prostu "Ola", ewentualnie "Alex".
    "Czy czytanie książek to też sport?" - i co jeszcze? Rzut książką? Książkówka? Zwolnienia.z zajęć, bo (w tym miejscu istnieje pierwszy lepszy argument z niezawodnego google). Tak jak napisałaś - czytanie to pasja.
    Oj, jak ja się rozpisałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeś się rozpisała, moja kochana #Ivy ♥♥♥
      #Ivy ma na imię Ola? *.*
      Ładnie!
      Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli,
      Isabelle West ♥

      Usuń
    2. Kiedyś trzeba się rozpisać, czyż nie? :D

      Usuń
    3. Od rozpisywania się będzie jeszcze matura, ale dziękuję :)
      Isabelle West

      Usuń
  2. To Ty w pierwszej klasie miałaś jakiekolwiek lektury?! Pierwszą musiałam przeczytać chyba dopiero w trzeciej i była to "Akademia pana Kleksa", jak dobrze pamiętam.
    Właśnie ja nie oglądam seriali, w ogóle, nawet tych w telewizji. W sumie chciałabym od czegoś zacząć... myślałam o "Nie z tego świata" tylko powiedz mi, gdzie Ty to oglądasz?
    Świetne odpowiedzi, ja też nie lubię swojego imienia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam!
      My APK mieliśmy w czwartej ;)
      SPN jest najlepszym serialem na świecie!
      Oglądam go tutaj: http://kinoman.tv/serial/nie-z-tego-swiata-1-3
      Pozdrawiam i życzę miłego seansu!
      Isabelle West

      Usuń
  3. Super odpowiedzi ;)
    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń