niedziela, 20 grudnia 2015

**Christmas Cracker Book Tag, czyli coraz bliżej święta**

Pieczenie pierwszych ciast, wybieranie prezentów dla swoich bliskich oraz coraz więcej stresu, którego nie da się powstrzymać, czyli święta pełną parą.
Mam być szczera? Czy tylko ja nie czuję ich klimatu?
Ale z racji, że nie ma siły, która by je odwołała, chciałabym wprowadzić na bloga jakiś świąteczny akcent.
TAG znajdziecie tutaj: >klik!<




1. Wybierz książkę z zimową okładką.
Przyznam, że przez chwilę pomyślałam o książce, która ostatnio robi naprawdę ogromną furorę, czyli słynne dwanaście opowiadań pod tytułem "Podaruj mi miłość", bo okładka jest naprawdę zimowa i cudownie klimatyczna, ale z drugiej strony myślę także o dwóch innych pozycjach, a mianowicie "Zimowej opowieści", którą wręcz kocham nad życie i "W śnieżną noc" Johna Greena, o której również bardzo dużo słyszałam. 

                  



2. Wybierz książkę, którą kupiłbyś na prezent.
Z moimi znajomymi, rodziną i w ogóle jest taki problem, że większość z nich nie czyta. 
Jedynie parę osób to kocha i cóż, gdybym miała wybrać dla nich jakąś powieść. Dla Łosia pewnie kupiłabym coś Stephena Kinga, trudniej kupić coś dla Nalini mojej kochanej... Myślę, że w jej rączki poleciałby "Tajemny Ogień" C.J.Daugherty lub "Niezłomni" tej samej autorki. Ona uwielbia takie klimaty!


3. Wybierz książkę o świątecznej tematyce.
Książek o świętach jest pewnie mnóstwo, a ja niestety żadnej nie kojarzę!
Jedyne co mi przychodzi teraz na myśl, to "Ominąć święta", którą miałam zrecenzować, jednak przyznam, że nie lubię książek obyczajowych, bo najzwyczajniej mnie nudzą i do tego doszedł jeszcze fakt, że powieść miałam jedynie w e booku, a jeżeli jeszcze nie wiecie - mam do nich pewne uprzedzenie... 

4. Wybierz książkę, z którą możesz skulić się przy kominku. 
Myślę, że dosłownie każda książka pasuje do tej kategorii, ale muszę wam coś wyznać i błagam - nie śmiejcie się.
Nie mam kominka. 
No, dobra, jeden stoi w dużym pokoju, ale jest już stary i nikt w nim nigdy nie rozpalał - przynajmniej z tego, co pamiętam. 
Może babcia go kiedyś używała, ale teraz stoi zakurzony i... Trzeba go sprzątać. Także... no xD 


5. Wybierz książkę, którą chcesz przeczytać w okresie świątecznym.
Okres świąteczny to czas wolny od szkoły, kiedy mamy całą masę czasu dla siebie. Z racji, że do szkoły wracam dopiero 10 stycznia, chciałabym przeczytać mnóstwo książek. Ale w tym konkretnym czasie prawdopodobnie skupię się na książkach, które przydałoby się oddać do biblioteki, np. "Hopeless" czy "Trylogii Czasu".


6. Wybierz książkę, która sprawia, że przechodzą cię dreszcze. 
Czy ja wiem... 
Żadna z nich chyba nie wpływa na mnie aż tak emocjonalnie. 
Musiałabym doznać naprawdę wielkiego wstrząsu, żeby stało się coś takiego.


7. Wybierz książkę, która znajduje się na twojej świątecznej liście życzeń.
Zwykle nie dostaję książek na święta, ale tym razem naprawdę chciałabym powieść Ricka Riordana "Magnus Chase i bogowie Asgardu" albo coś w tym rodzaju. 


Przed świętami spotkamy się jeszcze raz w recenzji pierwszej części "Trylogii Czasu", jednak już teraz życzę wam spokojnych, pogodnych świąt i jak najwięcej książek pod choinką.
Coś czuję, że w tym roku Mikołaj będzie miał okropnie ciężki worek :)
Do napisania!
Isabelle West


                   

2 komentarze:

  1. Kochanie ty moje:* co do "Tajemny ogień" skąd wiedziałaś?:D Właśnie o nią poprosiłam. I cichutko wspomnę że "Hopeless" już czeka na mojej półce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu jakoś zgadłam :))
      A co do "Hopeless" - mam nadzieję, że się nie zawiedziesz! ♥

      Usuń