czwartek, 4 lutego 2016

MY LITTLE PONY BOOK TAG

Ostrzegam, post ten może świadczyć o infantylności jego autora oraz o tym, w jak kiepskim jest stanie. Proszę osoby niestabilne psychiczne o opuszczenie witryny, a te o mocnych nerwach zapraszam do zabawy. Nie polecam również czytać postu, jeżeli jutro macie sprawdzian lub kartkówkę, bo zapomnicie wszystko, czego się uczyliście. Pozdrawiam.

Nominowałam się sama, za pozwoleniem Justyny z bloga Książko, miłości moja, do której Was serdecznie zapraszam. I z miejsca przepraszam ją za kradzież pomysłu z kolorami, ale był cudowny i naprawdę mi się spodobał *.*







Apple Jack - książka, w  której bardzo ważne są więzi rodzinne

Myślę, że gdybym miała być szczera, wstawiłabym tutaj swoje "dzieło", ale to byłoby chamskie i...
"Iskra" nadal jest w przygotowaniu. I to nie będzie ona, mimo że relacje między rodziną są tam elementem... Kluczowym?
Więc myślę, że Pamiętniki Wampirów. 
Ci, którzy czytali, zrozumieją, o co chodzi, chociaż myślę, że druga połowa ogląda serial, więc no... W skrócie chodzi konkretnie o relację Stefano i Damona. Dwaj bracia, którzy niby się nienawidzą, jednak tak naprawdę troszczą się o siebie wzajemnie.


Pinkie Pie - najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w swojej ,,czytelniczej karierze"

Tutaj pasuje mi naprawdę wiele pozycji, ale jeśli miałabym wybierać, najbardziej zabawną książką Jak upolować faceta Janet Evanovich. Powieść wręcz ocieka humorem i bawi czytelnika do tego stopnia, że ma ochotę spaść z łóżka. Żarty czasem są nie na miejscu, jednak można powiedzieć, że jest to książka-komedia.





Rarity - książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów. 

I tutaj będzie problem. Bo w większości książek główna bohaterka naprawdę zmienia facetów jak
rękawiczki i chyba nie przychodzi mi do głowy żadna powieść, w której nie miałoby to miejsca. Nie ukrywajmy, w dzisiejszych czasach dziewczyna musi się w kimś zakochiwać, żeby coś z jej udziałem się sprzedało. Chociaż... Kiedy by się tak zastanowić. W sumie Daenerys by się nadawała, nie? Silna, niezależna i tak dalej... O! Mam odpowiedź! Daenerys Targaryen z Gry o Tron George'a R.R. Martina.


Fluttershy - wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni. 

Czy ja wiem... Ostatnio uświadomiłam sobie, że czytam zbyt popularne książki... xD
Poleciłabym ..Dożywocie" Marty Kisiel, ale jeszcze go nie czytałam, więc muszę pomyśleć nad
czymś innym. Zastanówmy się, co ja czytałam w ostatnim czasie. O! Assasin's Creed! W komentarzach pisaliście mi o tym, że o istnieniu książek nie mieliście pojęcia! Więc zapraszam! Sio wszyscy, obowiązkowo mi to czytać!



Twilght Sparkle - książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką.

Kurde, znowu trudne pytanie.
Z jednej strony zaprzyjaźniłabym się z każdą bohaterką dzisiejszych młodzieżówek. No, wiecie...
Nieidealne dziewczyny, idealne zakończenie.
A tak na poważnie, chciałabym, żeby moją przyjaciółką została Hermiona Granger. Ale nie z tych fanfiction, w których ostatnio tonie internet. Prawdziwa Hermiona z Harry'ego Pottera, książki, która na zawsze pozostanie w moim sercu, nieważne ile bym miała lat.


Spike - książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.

Akurat tutaj nie mam problemu z wyborem postaci. Mam nadzieję, że to się nie zmieni w części drugiej, do której jeszcze nie dobrnęłam, ale prawdopodobnie tak nie będzie, bo wszystko na to wskazuje. Po pierwsze, można tutaj dać Simona z "Darów Anioła", ale z drugiej strony, on w końcu znalazł kogoś, kto go pokochał, prawda? Więc mój wybór pada na Brooksa z książki Lauren Kate Łza.





                         Rainbow Dash - książka, do której masz największy sentyment.
Tutaj ponownie odpowiem Harry Potter, bo to chyba jedyna książka, która aż tak siedzi w mojej głowie i serduchu.


Cóż, na dzisiaj to koniec, a ja wracam do Was jutro i pojutrze. Jutro (piątek) z nowym Piątkiem z pilotem w ręce, a w sobotę z recenzją książki ..Lek na śmierć" Jamesa Dashnera.

14 komentarzy:

  1. Świetny TAG. W 100% zgadzam się z Tobą co do powieści Evanovich - przesączone są świetnym humorem :)
    "Assasin's Creed" po Twojej recenzji znajduję się na mojej liście Must Read :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D
      Ktoś oprócz mnie czytał panią Evanovich :D

      Usuń
  2. Czytałam i oglądałam/oglądam Pamiętniki wampirów, więc jak najbardziej rozumiem Twój wybór. Relacja Damona i Stefana jest bardzo silna i właściwie taka jaka powinna być:)
    No i Daenerys Targaryen, którą lubię i to właściwie bardzo. Silna, niezależna no i ma smoki. Czego chcieć więcej? :D
    O Assasin's Creed nie słyszałam wcześniej, ale chętnie przyjrzę się jej bliżej:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i miłe słowa :D

      Usuń
  3. Zabawny TAG, spodziewałam się, że cukierkowy klimat będzie nieunikniony, a tu proszę- wybrnęłaś:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag:D A propo twojej książki- mówiłam ci, że kino w moim mieście nazywa się "Kino Iskra"?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      I nie, nie wspominałaś! Jak kiedyś do ciebie pojadę, musimy się tam razem wybrać! :D

      Usuń
  5. Chyba muszę sięgnąć po "Jak upolować faceta" skoro jest zabawna to spróbuję :D
    TVD kocham! <3

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry Potter siedzi też w moim sercu i nic nie pobije tej serii <3 Hermiona byłaby śweitną przyjaciółką :)
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi wstyd, bo nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek -_- Na swoją obronę powiem tylko, że HP mam w planach :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj! Musisz wreszcie coś z tego przeczytać!
      A zwłaszcza HP!

      Usuń