niedziela, 18 września 2016

Organizator też może się spóźnić, czyli podsumowuję #czytamcopolskie

Nie spodziewałam się, że #czytamcopolskie rozniesie się aż tak dużym echem. Co prawda, posty niektórych osób nadal są w przygotowaniu, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Widać, że wydarzenie zaczęło żyć własnym życiem - ludzie wstawiają do siebie posty z tym hasztagiem, wrzucają z nim zdjęcia na instagrama, wrzucają posty o tym, dlaczego ludzie nie lubią polskich autorów, dołączając ową nazwę wydarzenia i odnośnik do mnie, co ogromnie mi schlebia.
Jednym słowem - chcę Wam powiedzieć: dziękuję. Za czas poświęcony na pisanie postów, za pracę, którą włożyliście. Mimo że dwie osoby zrezygnowały, to również miały swój maleńki wkład w całą sprawę, więc im również jestem wdzięczna.

Szczególne podziękowania należą się Araxarze z Zamkniętej w pozytywce, która pomagała mi chyba najbardziej oraz Klaudii z Cmentarza Zapomnianych Książek - bez Was nadal tkwiłabym w martwym punkcie!
Kończę więc ten jakże krótki wstęp i zaczynam podsumowywać Waszą pracę. Osoby, od których jeszcze nie doczekałam się postu po prostu nie dostaną odnośnika obok nazwy bloga. To co? Zaczynamy? :D

1. Organizator (ja) - Isabelle West - Heavy Books
2. Współorganizator - Księgarz Cmentarny
3. Patka N. - Biblioteczka Pati
4. Araxara - Zamknięta w pozytywce
5. #Ivy - Bluszczowe Recenzje
6. Królik - Bluszczowe Recenzje
7. Zniewolone Treścią (#SadisticWriter, Cleo M. Cullen, Franklin, Paula) - Zniewolone Treścią
8. Yelle - Latające Książki
9. Paulina - Półka na książki
10. Iza - Książkomaniacy Recenzje
11. Quidpotravi ii - Drzwi do innego wymiaru
12. Kasia Kotynia - Poradnik Pozytywnego Czytelnika 
13. Kinga - Książki bez tajemnic
14. Książko, miłości moja
15. wercix99 - Książkowy świat wyobraźni
16. Ania D. - Piżama w koty
17. Ola Z - Zakątek czytelnika
18. Natalia - Fantastic Books
19. Justyśka - Z miłości do książek
20. Biblioteczka Suomi
21. Chaotyczna A. - Chaos myśli
22. Magic Wizard - Zaczytana w fantastyce i nie tylko
23. Dominika - Oddychająca Książkami
24. Jadwiga - Zajęcza Nora
25. Julia - Reading is my superpower
26. Karolina - Biblioteczka na poddaszu
27. Wybebeszamy książki
28. Książki lubię! (wstawiam link do ogólnego bloga, bo jest na nim parę postów, w które włożono naprawdę dużo pracy - zapraszam gorąco!)
29. Skryta Książka
30. Czytam bezszelestnie
31. Książki widziane oczami Natalii
32. Nieuleczalny książkoholizm
33. Aleja czytelnika
34. Wioleta S. - Zapoczytalna
35. Tylko magia słowa
36. Apteka Literacka
37. Bukowy Dworek
38. Aivalar - Rude Pióro
39. Tysiąc żyć czytelnika
40. Zuza - Przemyślane recenzje
41. Weni - Zaczytana Weni
42. Piszę... Czytam... Gotuję...
43. Daniel - BelikovBookBlog
44. Ola Iadala - Zaczytana Iadala
45. Dominika - Czytelnia Dominiki
46. Koneko - Recenzje Koneko

Następna edycja latem. Kto się pisze? :D

16 komentarzy:

  1. I super! Jak tylko będę czytać coś polskiego i dodam zdjęcie na instagram-spodziewaj się hasztagu :D
    No i czekam na następną, letnią edycję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale się nas nazbierało <3 Nieźle to wyszło :D
    oczywiście, ze piszę się na kolejna edycję! Już nawet mam pomysł o kim napiszę ^^

    Buziaki ;*
    Q.

    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mam deja vu, bo wydaje mi się, że widziałam ten Twój podsumowujący post (i to już jakiś czas temu :D ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś go widzieć, bo go nie było! :D

      Usuń
  4. Nareszcie! :P
    Ojejciu Izz, miło. <3
    Cieszę się bardzo, że udało nam się coś zdziałać. I to coś naprawdę pozytywnego! I co nie zniknęło po jednym dniu, a rozniosło się daleko i głośno!
    Oczywiście piszę się na kolejną edycję. Ba! Pomogę chętnie z organizacją, bo tak jak ci już wspominałam, mam kilka fajnych pomysłów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo fuck! Ja zupełnie zapomniałam o napisaniu tego psta i o całej akcji :( Na letnią eyzje się pisze, może nie będe mała tyle na głowie co w ostatnim czasie. Przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Serce rośnie gdy się to widzi! Chętnie zaangażuję się w kolejną edycję! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. JA! Na pewno do lata będę miała więcej do powiedzenia :D !
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, żałuję, że nie zobaczyłam tej akcji wcześniej :( Mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział w następnej edycji, bo pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń