niedziela, 23 kwietnia 2017

PIERWORODNA - TOSCA LEE (ZAPOWIEDŹ)

Tytuł: Pierworodna 

Cykl: Piętno Krwawej Hrabiny (tom 2)

Autor: Tosca Lee 

Liczba stron: 384

Wydawnictwo: IUVI

Data wydania: 26.04.2017

Kategoria: fantastyka

Uwaga! Pierwsza premiera książki „Pierworodna” odbędzie się w Polsce już 26 kwietnia 2017 r.. Amerykańskie wydanie ukaże się 2 maja 2017 r.


„Pierworodna”, II tom serii „Piętno Krwawej Hrabiny”.
Miłość, tajemnice i nagłe zwroty akcji w fascynującej kontynuacji Potomków!

Nagle, w jednej chwili, powraca cała przeszłość. Audra odzyskuje wymazane na jej własne życzenie wspomnienia. Wreszcie wie, dlaczego pozbyła się przeszłości – by uratować córeczkę. Wie też, że Dziedzice nie pozwolą jej żyć… Musi więc znaleźć i pokonać swojego śmiertelnego wroga Historyka – to
jedyna szansa, by położyć kres trwającej od wieków wojnie między Potomkami a Dziedzicami, raz na zawsze.

Zegar tyka, a sprawy się komplikują, ponieważ Audra musi działać poza prawem. Jednocześnie zmaga się z rosnącą potęgą swojej mocy i jej bolesnymi
skutkami. Z pomocą mnicha heretyka, sprawdzonych przyjaciół i hakerki szuka sposobu, aby pokonać Dziedziców i uratować pozostałych Potomków.
Ostateczna konfrontacja będzie śmiertelnie niebezpiecznym sprawdzianem mocy Audry.

Czy Audra okaże się wystarczająco silna? Tego dowiecie się z najnowszej książki Tosca Lee „Pierworodna”!

Nie mogę się doczekać tego tomu! Pierwszy podbił moje serducho w zupełności! 
A Wy? Czekacie na dalsze losy Audry?
Premiera już za 3 dni!!



6 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mam ochotę przeczytać PotomkówXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Potomkowie średnio mi się podobali. To znaczy pomysł jest świetny, ale wykonanie trochę kulało. Drugi tom jednak trafił na moją półkę, więc go przeczytam i mam nadzieję, że tym razem bardziej mi się spodoba ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wykonanie dosyć podobało, może dlatego, że nie miałam dużych oczekiwań.

      Usuń
  3. Ja nie czytałam jeszcze pierwszego, ale po takich rekomendacjach chyba będę musiała to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń